I dag er den dag hvor vi skal køre længst, ca. 350 km. Vi skal fra campingpladsen i Titusville til Fort Myers.

Dagen startede med morgenmad sammen med egernerne foran hytten igen, derefter pakkede vi vores ting sammen, og pakkede det hele ud i bilen.

Vi kørte tilbage til Orlando og derefter sydpå, ned midt igennem Florida. Det skulle på kortet være en af de lidt mindre veje, som alligevel var lige så stor som en dansk motorvej.

Midt Florida er ikke så rigt som ude ved kysterne, og her bliver dyrket flere forskellige ting. Vi er bl.a. kommet forbi i kilometervis af appelsin plantager, men også marker fyldt med tomater. Vi har også set mange gode bøffer (læs køer) på nogle kæmpe marker, her går de bestemt ikke som sild i tønder.

Da vi nåede til Sebring, byen hvor Tom Kristensen lige har vundet et 12 timers Le Mans løb, drejede vi ind mod Highland Hammock State Park.

Et meget frodigt område med tæt skov, hvor der var flere vandre stier. Vi gik to af dem, Cypress Swamp Trail og Fern Garden Trail.

På begge stier kom vi forbi et par alligatorer der lå og solede sig, den ene havde endda små unger. Vi så også mange forskellige fugle, og en enkelt lille slange der lå midt på stien, som Rasmus var så sød og flytte så vi kunne komme forbi. smiley At komme ind i stateparken koster $6 pr. bil med personer i.

Turen gik videre mod sydvest over til Fort Myers, hvor vi kørte ned ad Mc. Gregor Blv. en vej fyldt med palmer. Derefter videre til Hotellet, La Quinta Inn & Suites. På hotellet spurgte vi i reception efter en god fiske restaurant, og fik anbefalet én et par kilometer væk. Her fik vi noget rigtig lækkert mad, menu lød bl.a. på: Jumbo coconut schrimp, gulf schrimp scampi style over pasta, snapper, All you can eat gulf schrimp New Orleans style, Key Lime Pie.

Hjemme på hotellet igen fik vi en kold øl ved poolen, og derefter tog vi en svømmetur i det dejlige 31 grader varme vand.